SERVİSLERİMİZ

Sekom L1

  • Müşteri ihtiyaçlarının ilk seviyede karşılanmasına yönelik destek hizmetidir.
  • Sorunun tanımına yönelik bilgileri oluşturur.
  • Temel çözüm giderme prosedürlerini gerçekleştirir:
    • – Fiziksel seviye bağlantı kontrolleri,
    • – Şifre sorunları,
    • – Temel yazılım yükleme/silme,
    • – Gerekli yazılım veya donanım kurulumlarının kontrolleri,
  • Ürün ve hizmetler konusunda genel bir kavrayışa sahiptir. Temel çözüm giderme prosedürleri kullanarak çözülebilen süreçleri neticelendirir.
  • Gerektiğinde sorunu L2 seviyesine taşır.

Sekom L2

  • İlk seviyede gerçekleşen işlemleri kontrol eder.
  • Tanısal testleri uygular.
  • İlave kurulum ve ayarlar, varsa arızalı donanımın belirlenme ve değiştirilmesini, yazılım güncellemelerini gerçekleştirir.
  • Uzak erişim araçlarını etkin bir şekilde kullanarak sorunun tespit ve giderilmesi için gerekli girişimlerde bulunur. Gerektiği durumda yerinde müdahaleler gerçekleştirir.
  • Kurulum sonrası ihtiyaç olur ise geçiş desteği sağlar.
  • Planlı bakım onarım hizmetlerini organize eder.
  • Gerektiğinde sorunu L3 seviyesine taşır ve koordine bir şekilde soruna en uygun çözümü uygular.

Sekom L3

  • Kademeli teknik destek modeli içindeki en üst uzmanlık seviyesidir. En zor ve ileri düzey sorunların çözümünü sağlar.
  • Müşteri altyapısını teknik olarak değerlendirir. Sonuçları yorumlar ve müşteriyi yönlendirilir.
  • Olası arıza ve sorunların çözülmesine yönelik bir veya birden fazla hareket planının tasarlanması ve geliştirilmesi konusunda çalışır. Gerekli olması durumunda test ortamını oluşturur.
  • Önleyici aksiyonlar konusunda müşterileri bilgilendirir. Ağ altyapısının sağlıklı çalışabilmesi için proaktif öneriler getirir.

– Tecrübe ve uzmanlık ile tanımlanmış üç kademeli sistemimiz ile müşterilerimizin uçtan uca tüm hizmet gereksinimlerini karşılayıp, etkin eskalasyon kullanımı ile hizmet sunumuna çeviklik ve verimlik getiriyoruz.

 

– Hizmet Sözleşmelerine uyumlu esnek servis seçeneklerimiz ile müşterilerimizin kısa, orta veya uzun süreli gereksinimlere cevap veriyoruz.

DEDİKE SERVİS EKİBİMİZ

– Ölçeklenebilir ve kritik IT altyapı kurulum ve bakım hizmetlerinde tecrübe

– Dedike Profesyonel Servis Satış Ekibi

– Tecrübeli servis mühendisleri ve teknisyenler

– Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet

Yönetilebilir Ağ Hizmetleri

Esnek hizmet tekliflerimizden yararlanın : Geniş bakım hizmetleri portföyümüzle bağlantılı uçtan uca sistem teslimi sağlıyoruz.

Sekom’un ödül alan hizmet portföyü, saha keşfi/kurulum, bakım ve teknik destek, anahtar teslim projeleri uygulaması, yönetim projesi ve operasyon hizmetlerini kapsar. Bakım ve Destek Hizmetlerimiz periyodik bakım, arıza çözünürlüğü / hata giderme ve SLA hizmet sözleşmeleri ile tam uyumlu yedek hizmet taşıma gibi geniş bir yelpazeye sahiptir.

Proje Yönetim Hizmetleri

Ödüllü hizmet mükemmelliğimiz ile uçtan uca ağ merkezli altyapı projelerinin dağıtımını yapıyoruz.

Anahtar teslim projelerini profesyonellerden oluşan bir ekip tahsis ederek, sözleşmenin yükümlülüklerine uygun zamanda tamamlayarak gerçekleştiriyoruz.

Sekom Proje Yönetimi Hizmetleri ile aşağıdaki kilometre taşlarını elde etmeyi garantiliyoruz;

• Maliyet-etkin proje uygulaması
• Projeyi hayata geçirmeden çok önce proje risklerinin çözümlenmesi
• Müşteri ile etkili iletişim kurulması
• Proje dağıtımı ve tesliminde kalite artışı

Yönetim Hizmet Masası

ITIL tabanlı destek sistemimiz ile anlaşmalı müşterilerimiz için hizmet taleplerinin takibini yapıyoruz.

ITIL tabanlı destek sistemimiz ile bir web arayüzü üzerinden sadece destek sistemimize bağlantı sağlamakla kalmıyor aynı zamanda 3. parti destek ve yönetim sistemlerinin entegrasyonunu sağlıyoruz.

Hibrid BT Servisleri