Sıklıkla kullanmış olduğumuz ve hepimizin hayatına giren Webex artık sadece bir “web konferans yazılımı” olmanın çok ötesine geçmiş durumda. Webex Calling ile birlikte web konferans, mesajlaşma, hibrit ve bulut tabanlı bir iletişim altyapısının yanında tüm cihazlarınızı bulut üzerinden zenginleştirilmiş admin portalı, raporlama ve analiz modülleri ile yönetebileceğiniz bir platforma sahip olabilirsiniz.
Webex Calling öncesinde şirketiniz dışındaki PSTN numaralarını aramak için hibrit bir yapı kullanmanız ve Cisco Unified Call Manager (CUCM) ile bulut yapınızı entegre etmeniz gerekirken, artık kullanacağınız bir Lokal Gateway aracılığıyla PSTN hatlarınızı herhangi bir On-Premise santrale ihtiyaç duymadan çağrı almak ve çağrı göndermek için kolaylıkla kullanabilirsiniz. Auto-Attendant özelliği ile karşılama anonsları oluşturabilir ve şirketinizi arayan kişileri bu anonslar ile karşılayabilirsiniz.
Webex Calling kullanımından önce, masaüstü IP telefonları bulut üzerine kaydedilemiyor sadece video konferans tipi cihazları Webex‘e kayıt ederek kullanabiliyordu. Webex Calling ile gelen yeni özellikler, artık IP telefonlarınızı da bulut üzerine kolaylıkla taşımanızı sağlar. Kullanım sağlamak için MPP firmware migration yapmanız yeterli olmaktadır.
Sıfırdan bir santral kurduğunuz durumlarda ise sahip olduğunuz telefonların aktivasyonlarını tek tek veya toplu olarak saniyeler içerisinde tamamlayabilirsiniz.
Sıfırdan aktivasyon yaptığınız veya hali hazırda taşıdığınız santralinizi bulut üzerine kayıt ettiğiniz durumlarda tüm gelişmiş Cisco Unified Call Manager özelliklerini kullanabilmeniz mümkün olur.
Webex Calling Administration portali üzerinden Cisco Unified Call Manager üzerinden yapabildiğiniz detaylı konfigürasyonları (arama özelliği, konum, site ve grup özelliği, cihaz konfigürasyonu, rutin plan vb.) yapabilir ve On-Premise sisteminiz üzerindeki tüm alışkanlıklarınızı bulut üzerine taşıyabilirsiniz.
Arama planlarınızı daha önce kullanmış olduğunuz ön eklerle ve yetkilerle düzenleyebilirsiniz. Kullanım deneyiminizde değişiklikler olmadan sisteminizi buluta kolayca taşıyabilirsiniz.
Özetle artık sadece Endpoint ve Lokal Gateway yatırımı yaparak tüm iletişim altyapınızı bulut üzerine taşıyabilirsiniz. PSTN numaranızla altyapınızı entegre edebilir ve IP telefonlarınızı buluta kaydedebilirsiniz. Webex kullanıcılarınız veya IP telefon ve video konferans kullanıcılarınızın sahip olacağı DID numarası çağrı alma veya gönderme yeteneklerinin kullanımını mümkün kılar.
Tüm bu sebeplerden dolayı buluta geçmenin önünde artık hiçbir engel kalmadığını rahatlıkla söyleyebiliriz.
SD-WAN’A GİRİŞ 1: Daha Kolay Bir Ağ Yönetimi hakkında hazırladığımız blogumuzu...
Devamını OkuBulut teknolojilerinin en temel bileşenlerinden ‘Container’ların, dağıtım ve yönetimi...
Devamını OkuCloud (bulut) uygulamalarının yaygınlaşması, görsel ve sesli iletişimin iş yaşamının vazgeçilmez...
Devamını OkuBulut teknolojileri tabi ki özellikle bazı sektörler için güvenlik...
Devamını OkuBugün dünyada bir kurumun tüm gerçek zamanlı iletişim...
Devamını OkuMailiniz başarıyla gönderilmiştir en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.
Mesajınız ulaştırılamadı! Lütfen daha sonra tekrar deneyin.